2024. január 1.

Hinta

Nagy amplitúdóval élem életem.
Fenn és lenn.
Eleinte tiltakoztam ellene, aztán rájöttem, felesleges, könnyebb elfogadni.
Intenzívebb a tanulás magamról, helyzetekről, emberekről.

Sok idő és energia szükséges az igényelt gondolkodás, beszéd és cselekvés megteremtéséhez, fenntartásához.
Próbálkozom, lejjebb adni nem megy.
Inkább mindenütt máshol szelektálok és minimalizálok.
Van, aki örül, lelkesít, biztat, hogy folytassam tovább, mert neki is jó így.

Tegnapelőtt sikerült rendbe tennem a kertnek egy kedvenc részét.
Örömmel töltött el, főleg mert másnak is örömére szolgál.
Jutalmul hintáztam egyet és közben félig fekve néztem a csillagos eget.
a Mindent.
Hálás vagyok érte, hogy ennek a munkámnak van látszatja, vége, lezárása.

Jólesne azt mondani, hogy harmadik nekifutásra végeztünk valamivel.
Nem lenne igaz.
Érzem, hogy nem jó.
Se nekem, se aki/ami miatt készült.
Erőt gyűjteni, hogy negyedjére is belevágjak.
Más sutba dobná.
Nem szeretném feladni.
Keresem a megoldást.
Akkor jó, ha a környezetemnek is jó.

Akármerre nézek, hasonló jellegű és erősségű feladatokkal látok.

Kitartást és erőt kívánok mindenkinek a sajátjaihoz!

Howell Walker_australia_christmas_2020_06_12

Kate Von Der

Dharmaral Adventure

Juan Osorio_New Yersey

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése