2015. szeptember 8.

Petrus házában

www.költözők





6 megjegyzés:

  1. Nekem is van már ilyen fotóm, csak még a gépen. Nem is figyeltem azóta (két napja) elmentek-e már?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. augusztus közepén fényképeztem őket, egy hidegfront előtt, Holdgyöngy.
      és vártam a szept.8-at :)
      a napokban már nagyon keveset láttam, azokat se dróton

      Törlés
  2. az első kép, mint valami kotta, lezongorázható lehetne
    a második képed meg pont azt a pillanatot ragadta meg, ami annyira rövid (és a leggyönyörűbb), hogy nekem évek óta nem sikerül lefotózni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, Katalin. :)
      nekem is a kotta jut mindig eszembe ezekről a madárkákról.
      direkt úgy választottam a képet, hogy össze-vissza legyenek forogva rajta, még sokszínűbb legyen az egyéniségük :)

      őszintén a megragadott pillanatról:
      54 képet lőttem el... :D
      neked is sikerülni fog, Katalin! :)

      Törlés
  3. 54 képet? Mindenesetre jól elkaptad.

    VálaszTörlés
  4. Nem bíztam a véletlenre :D
    Olyan jó volt őket figyelni...
    Nem tudom, de kb. másfél órán keresztül fürkésztem őket, ki-be járva, szünetekkel, a tornácunkról. Néha szemerkélt, de az eső nem szokta zavarni a fekete rigókat sem, az énekben.
    Analóg géppel is simán megcsináltam volna, két tekercs filmet rááldozva erre a csodára. Közösen szemlélődve, beszélgetve a gyerekekkel.

    VálaszTörlés